lördag 15 februari 2014

en fin fredag.

Hade en himla fin fredag igår. Började lite krassligt med någon åkomma som jag inte vet vad det var, hade även redovisning i skolan och fick sitta ner för att jag kallsvettades. Satt vid det öppna fönstret hela lektionen och när det var dags att gå hem kände jag mig helt okej igen. Jag och Anna bestämde oss dock för att åka in till stan och ta en fika i samband med att vi skulle sitta lite med våra hemtentor. Blev mest prat om annat, och sedan en jackjakt på stan tillsammans. Skjutsade henne hem, åkte till S lägenhet, slängde ihop mina grejer och begav mig hemåt. Körde gamla E6:an hem bara för att jag hade tid. Älskar att köra bil när en inte är stressad. Bestämde mig för att stanna hos mamma på vägen, där det blev två timmar av prat och tre koppar kaffe. Åkte därefter hem till Falkenberg och mötte upp S som kört dit med egen bil. Väldigt oekonomiskt av oss :) 


I mammas trädgård hade lite vår vågat sig fram.


Fick en liten ros av mitt hjärta tillsammans med en vinflaska. <3 


Efter att jag och S ätit tillsammans gick vi in till pappa för att fika, och någon timma senare satt jag och S och tittade på serier inne hos mig. S med en öl och jag med ett glas vin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar