måndag 30 september 2013

fredag söndag måndag

De senaste dagarna har varit väldigt blandade, har mått skit stundtals och i nästa sekund har jag mått hur bra som helst. Avskyr perioder där det svänger för mycket, och just nu är jag inne i en sådan. Samtidigt ska jag vara en bra flickvän, kunna lägga ner den tid som krävs i plugget, äta nyttigt, motionera dagligen och orka vara social. Intalar mig själv att det ordnar sig och att jag klarar mig, men ibland känns det faktiskt inte så. Jag säger bara det. Vilken jävla tur det är att jag har min familj och att jag har en fruktansvärt fin basgrupp i skolan som jag kan vara mig själv med helt och hållet. Dessa människor underlättar verkligen.

I fredags var jag hemma i Falkenberg och hade bestämt förmiddagsdejt med min fina kusin Fanny. Vi slog oss ner på Falkmanska och satt där i över två timmar. Hann både dricka kaffe och äta lunch, sedan skulle hon iväg och jag drog mig hemåt för att fortsätta till nästa kafferep.


Svidade om till träningskläder och tog en promenad till Rebecca. Drack kaffe och tände en brasa.

Lördagen kommer jag knappt ihåg, så vi går direkt på söndagen. Steg upp tidigt tillsammans med S för att åka till Ikea. Bilden ovan illustrerar en galet nöjd tjej påväg hem.

En liten del av hur det blev.

Imorse bestämde jag mig för att pwa till tåget, ångrade mig efter halva vägen då jag hade svettat ner mina kläder, men jag överlevde dagen ändå. I Halmstad var det dags för veckans första basgruppstid. Alltid lika mysigt. Hade sedan följe med Anna till tåget och hann precis med (fick springa lite den sista biten, svettpass två).


Väl hemma fick jag igång någon sorts sorterings-glöd. Vände upp och ner på någon låda jag bara slängt i massa papper och hittade massa roligt, som man alltid gör när man sorterar. Därefter dog jag en stund i soffan innan Rebecca anlände.

 Den här kvinnan livar upp mitt liv.


Avslutade kvällen tillsammans med R på en PW kring Tröingeberg på en timma. Himla fräsigt! Nu är det dags att duscha, läsa lite och sedan sooova! Nattinatti

1 kommentar:

  1. massa fina bilder. Du gör så gott du kan, man kan inte alltid vara på topp. Du behöver inte känna press att du måste vara si och så. Man mår som man gör och det måste man få göra, alla måsten gör ju oxå att man mår dåligt

    krama

    SvaraRadera