tisdag 10 september 2013

det fina med att vara hemma igen

Att ligga i bekanta lakan och dra sig på morgonen och inte behöva bry sig om tiden. Det var alldeles för längesen, och jag tror inte att någon kan förstå hur hemmakär jag verkligen är.

Några av flickorna på förfesten.


I fredags avslutade vi första skolveckan med en rejäl förfest följt av sammanslutning med tvåorna där det spårade ännu mer, och sedan utgång till Morfars. Galet lyckad kväll som ledde till en enorm bakfylla dagen efter. Lördagen började med en perfekt bakfylla-frukost serverad av min omtänksamma pojkvän, sölade därefter i soffan i flera timmar tills det var dags att ta tag i livet. Innan vi intog Falkenberg åkte vi inom Sebbes syster som bjöd på kaffe. Resten av kvällen var det bara slappande, inget värt att skriva om. 



Söndag. Vaknade upp i min egna säng ensam då S hade åkt iväg tidigt. Lånade pålägg till frukosten av pappa som bor några meter bort då min kyl stod tom efter den långa Halmstad-vistelsen. Några timmar efter blev jag bjuden på mat av pappa. Tog sedan med min bror och körde till mamma för kaffe och mys. Mår fruktansvärt bra av min familj. Åh.

Denna veckan har jag ingen lektion förrän nu på torsdag, så jag passar på att vara hemma så mycket och länge jag bara kan. Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar