tisdag 10 september 2013

intressanta artiklar och rastlöshet

I eftermiddags kickade min rastlöshet in. Blev förbannad på Nelly's hemsida, skrev ett ointressant blogginlägg (här kommer ett till) och lagade mat. Bestämde mig därefter att faktiskt göra något produktivt. Gick in i vår lärplattform och tittade om det fanns någonting att läsa innan torsdagens föreläsning och det fanns det, en 16-sidig lång artikel om lekens betydelse för både barn och vuxna. Sjukt bra kvällsläsning!
   Fylls av upprymdhet varje gång det slår mig att jag faktiskt kommit in på högskolan, på en utbildning jag är genuint intresserad av och gärna ägnar en stor del av min fritid till. Under nollningen träffade jag massor av öppna och jordnära människor som strävar efter samma mål som jag, och det känns fantastiskt att få spendera så mycket tid med dem. Detta kommer bli överbra. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar