torsdag 3 oktober 2013

ljusa dagar med fantastiska människor

1. I onsdags tågade jag ner till Halmstad för att träffa basgruppen på biblioteket. Gjorde en uppgift tillsammans med en annan basgrupp från vår klass och satt sedan och gav varandra feedback på våra individuella arbeten. Vid halv ett sa jag hejdå till gruppen för att äta lunch med älskling.

2. Tågade hem till Falkenberg i ett soldränkt tåg med bra musik i öronen, och när jag anlände på stationen stod min skjuts i form av Rebecca där. Drack kaffe och gick en runda tillsammans, och stannade sedan här till kl. 01.00. Himla mysig kväll med massor av välbehövligt prat.


3. I morse blev jag väckt av en viss fröken Rebecca. Hon tyckte jag sovit för länge och strax därefter var hon här och vi begav oss ut på en runda runt Falkenberg.

4. Gosig höstpromenad, och därefter har jag suttit med några arbeten och tvättat. Nu är det väl dags att åka och handla för imorgon är det skola hela långa dagen!

PUSS/HEJ

1 kommentar:

  1. Så trevliga dagar och mysigt med lunch med älskingen. SÅ fin du är
    kram

    SvaraRadera