söndag 20 oktober 2013

en sjuk(t) tråkig oktoberhelg

Höst på Linehed.

Varje morgon går jag förbi det här påväg till min praktik och det gör en stor del av min dag. Älskar hösten! Hur som. I fredags när jag hade slutat vid tolv åkte jag till S lägenhet för att packa ihop några nödvändigheter för att sedan ta bussen till mamma. S kom i släptåg några timmar senare då vi åkte med lillasyster och köpte godis. Åt en apgod middag hemma hos mamma med familj och tittade på idol innan vi åkte hem till mig i Falkenberg.

I lördags åt jag middag med pappa och åkte därefter hem till Rebecca. Myste med kaffe och prat innan det var dags för thai-mat med hennes familj. Fick även besök av Zandra en stund innan det var dags för mig att åka hem.

Söndag. Har varit sjuk hela helgen och därmed fick det bli en heldag inne hos pappa idag. Kaffe, middag, två fotbollsmatcher och läsning har min dag bestått av. Läste ut eldvittnet av Lars Kepler och hann läsa 110 sidor i uppföljaren sandmannen. Nu har jag tågat till Halmstad och ska strax gå och lägga mig. Imorgon är det praktik igen och förhoppningsvis mår jag så pass bra att jag kan dra dit.


Och en liten parentes: äger för första gången i mitt vuxna liv ett par gummistövlar (som till min förtjusning inte alls ser ut som ett par riktiga gummistövlar) PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar