lördag 5 oktober 2013

mentalt utmattad/välkommen fredag

Imorse var jag genuint lycklig, för detta var dagen jag skulle få undan redovisningen som hängt över mig som ett åskmoln i tre veckor. Träffade gruppen i skolan vid tio, och cirka fyra timmar senare var redovisningen över. SÅ JÄVLA SKÖNT. Och bra gick det med! Firade helg med att låta min hjärna bli likt rotmos, så resten av lektionen var jag bara ett tomt skal. Alltså har jag ingen aning om vad de andra sju grupperna efter oss sa, men vad gör det om hundra år?

Slutade fyra (på en freeedag) och satte mig i bilen för att köra mot Falkenberg. Hade dock sådan huvudvärk efter att spänningen släppte efter redovisningen, så jag bad mamma sätta på kaffe (vilket hon redan hade gjort innan jag ringde, eftersom hon kan läsa mina tankar) och landade hos Slöinge-familjen en stund. Åkte sedan vidare till Falkenberg där S inväntade mig. Lagade därefter en apgod middag och drack kaffe till postkodsmiljonären och idol. Nu är det strax sängen som gäller, för imorgon ska jag upp tidigt för en promenad och därefter ska jag äta middag med min älskade pappa.

Godnatt på er, gullemänniskor!


1 kommentar:

  1. Sötaste du, samt skönt att ha redovisningen klar nu då. Oftast får man ju huvudvärk efter att man spänt sig och så, blir som en paket på posten man får efteråt

    SvaraRadera