tisdag 12 januari 2016

tar tillbaka mitt liv, typ.

Kanske kommer jag bli människa nu igen. En person med tid för sina vänner och tid för allt annat vad "det vanliga livet" innebär - träning, hemmagjord mat, tid för intressen och vila. Idag genomfördes äntligen den individuella muntliga examinationen i kursen estetiska lärprocesser. Är så jävla lättad, både över att det gick bra - nervositeten släppte två minuter in, samt att det är gjort. Nu är det endast en gruppexamination som väntar på fredag, sedan är denna kurs förhoppningsvis över. Går dock direkt in i nästa kurs på tisdag nästa vecka, men det gör inte särskilt mycket. Det som räknas är att jag får tre heldagar som endast kommer handla om återhämtning. Tre dagar utan en tanke på saker som måste göras. Längtar.

Jag har fortfarande inte lagt upp alla bilder från fjällen, samt nyår + andra dagar då jag varit ute med kameran. Får förhoppningsvis ork och tid till detta i helgen.


Så länge kommer det en bild som visar hur det såg ut när vi var ute i skogen i lördags - spårade, promenerade och trillade på rumpan.

Puss&hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar