torsdag 21 januari 2016

mellan falkenberg och halmstad

Efter skolan igår fick jag med mig Lina på en långpromenad med Nicco, som var iskall men fin. Därefter åkte jag, Sebbe och Nicco till Falkenberg för att sova där. Egentligen ingen anledning, förutom att jag behövde hämta något ombyte för resten av veckan. Mest handlar det väl om att jag trivs så bra hemma i mitt hus och vill vara där så mycket det bara går. Då får det bli någon dag mitt i veckan också, trots att jag skulle till skolan i Halmstad dagen efter. På kvällen gjorde vi makaronipudding och avslutade med att spela två omgångar SkipBo innan det var dags att sova.

Dagens vy på förmiddagen (under mina rökpauser) - arbetade med gruppen i skolan och vid halv ett-tiden var vi klara för dagen. Då blev det kaffe och snack med Lina hemma hos mig (Sebbe).


Min kväll har sedan gått ut på att: titta hockey, ta en powernap, äta varma mackor och mysa med hunden.

Skola imorgon, sedan helg! GÖDD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar