onsdag 1 juli 2015

weekend, del IIII

Efter mat/vin/öl på hotellet bestämde vi oss för att gå en runda. Vid tidigare efterforskningar hade vi konstaterat att centrum var totaldött, så vi vände rumpan mot det och gick åt andra hållet. Upptäckte en bro, gick/dansade över den och hittade strax därefter en liten strand där vi kunde insupa solnedgången.


Min bejb.

Det var även här nere vi fick syn på de första ungdomarna i Huskvarna. Väldigt sällsynt art i centrum.

Vi lät dock dem vara, och umgicks med varandra istället. Blev nykär på livet under denna stund, och blir det igen när jag ser denna bilden.

Ni förstår säkert.



När solen nästan försvunnit helt gick vi tillbaka till hotellet, tog ett till glas vin/öl och slängde därefter in handduken för denna fina dag. Somnade efter några timmar med en mjuk känsla i magen. Har aldrig förr varit med om att någon person planerat något för just mig (utan att berätta det för mig). Lyckades släppa på mitt kontrollbehov och låta Sebbe överraska. Absolut det bästa sättet att fira en fem-års-dag (plus en månad) tillsammans.

foto&redigering - lovisa bengtsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar