onsdag 1 juli 2015

första juli och första kvällsdoppet

Jag har väldigt svårt att beskriva hur livet känns just nu, men ett bra ord är nog harmoni. Jag känner mig stark, lugn, förväntansfull, lycklig och pirrig. Har fått möjlighet att totalt koppla bort den stress som byggts upp i skolan under hösten och våren och får umgås med människor jag trivs extremt bra med, samtidigt som jag saknar vissa (anna), får vara ifred när jag vill och träna tillsammans med bror. Kan andas på riktigt, ta djupa andetag enda nerifrån magen och har börjat få en helt okej solbränna.

Ikväll tog jag, bror och paulina årets första kvällsdopp tillsammans. Solen som höll på att gå ner värmde kroppen alldeles lagom över vattenytan medan vattnet var iskallt mot benen. Det första doppet chockade hela kroppen, men sedan var det bara så jäkla skönt.

En kväll i världsklass med två av mina favoriter.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar