torsdag 23 juli 2015

kanin- och husvakt

Jäklar vad snabbt veckorna går. Denna veckan har gått åt till att träna tillsammans med bror, springa längs med åkrar, åka till mamma för att se till och sällskapa kaninen och träffa rebecca. Just nu står jag och dansskriver i mammas kök med en kopp kaffe bredvid mig. Har varit väldigt skönt att få komma ut hit tre dagar i rad och vara ensam tillsammans med kaninen. Jag har passat på att lösa korsord, dricka kaffe & thé, titta på mannen som talar med hundar, sola, gosa med ninen och röka mindre. Förra veckan byggdes ett tryck över bröstet upp som faktiskt släppt när jag kommit hit, så detta har gynnat både mig, kaninen och mamma med familj. Skönt.


Lite såhär har det sett ut. Känt mig lättad och stark! Skadar inte heller att kaninen tigger gos och är bra för själen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar