torsdag 29 maj 2014

jag-listan

jag gillar att sova mitt på dagen och vakna av att det är alldeles för varmt.
jag sjunger på allt, helst tillsammans med bror på våra nattpromenader.
jag älskar min kropp och mig själv.
jag är inte duktig på att ta hand om växter, men önskar att jag var det.
jag föredrar salt framför sött, chips framför lösgodis och mat framför kakor.
jag är beroende av serier, mest the mentalist. vill aldrig att det ska ta slut!
jag har på mig jeans från river island och en randig tröja.
jag dricker kaffe, just nu faktiskt.
jag hör alex nynna till reklamjirlanger på tv.
jag blir arg av homofobi, rasism och att vi går åt fel håll i europa.
jag är rädd för att hatet ska vinna över respekt och kärlek i slutändan.
jag vill förstå hur andra tänker, kunna sätta mig in helt och hållet i andras tankebanor.
jag är pinsamt dålig på att rita. den jobbiga sanningen tyvärr.
jag växte upp alldeles för fort.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar