torsdag 29 maj 2014

festivalkänsla minus festival

Ville att bloggen skulle utstråla sommar och festivalanda. Tycker bror lyckades bra, samtidigt som han höll det enkelt (enligt mina instruktioner). Chaos, and the cure kunde lika gärna varit ett namn på en festival (?!) eller är det bara jag som tycker kanske! Hur som, känns fräschare nu.

                                                  

Dagen har endast bestått av att prova kläder på mitt sommarjobb, samt en kaffe med Rebecca och hennes vän Sophia. Detta följdes av två timmars plugg med min skrivpartner över Google Drive, smidigaste någonsin. Och ikväll har jag och bror tagit en promenad medan solen gick ner. Sedan vi kom hem har jag tittat på Animal Planet och TV4 fakta medan han suttit vid datorn. Godnatt och sov gott / L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar