torsdag 22 maj 2014

ingen stress, men definitivt effektivt

Har hunnit med förvånansvärt mycket idag. Både att slappa och vara effektiv, och dagen har känts hur lång som helst. Inte ofta!

Nyvaken vid tio satte jag mig i soffan för att äta frukost och samtidigt avverka några avsnitt av Castle. Har precis tittat igenom fjärde säsongen och måste säga att jag återfunnit någon sorts gillande för den serien. I och med att min smak i serier är väldigt bred måste jag lägga vissa åt sidan ibland (och så tröttnar jag såklart). Den här serien passade dock att ta upp igen nu när jag har lite tid över. Kan tycka att den är småmesig ibland och ganska förutsägbar, annars är den toppen.

På förmiddagen hann jag även skriva en del på vår hemtenta innan det var dags att bege sig till en arbetsintervju inför sommaren. Hon sa "jag vill anställa dig", tog mina kontaktuppgifter, sa hur mycket jag kommer få i lön och tog storlek på kläder. Verkar ganska lovande om jag får säga det själv (?!)





Efter arbetsintervjun åkte jag direkt till rebecca där även zandra var, och resten av eftermiddagen spenderades ungefär som bilden ovan. Förutom att vi flyttade ut filten på gräsmattan för att inte missa de sista soltimmarna. När magen gjorde sin signal var det dags att åka hem för mat, plugg och sedan Castle, igen. Nu är det faktiskt dags att sova. Imorgon, torsdag får jag hundsällskap som ska sträcka sig enda tills på söndag, så jag ska städa och försöka plugga så mycket som möjligt innan kvällen. Ha det fint, hejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar