lördag 29 mars 2014

solbadande trädgård.

Tretton grader och gassande sol har tagit emot i denna miljön idag. Kom hem tolv inatt efter att ha varit hos mamma. Umgicks, åt middag och drack kaffe med dooleys till. Medan låtsaspappa och pojkvän satt i vardagsrummet och pratade satt jag och mamma i köket för att gå igenom det senaste som hänt och som tänkts på.



Vaknade runt tio imorse och gick direkt ut i solen. Har därefter blivit fast där, förutom ett ärende till systembolaget och stadsbiblioteket. Pappa och pojkvän har arbetat i bakgrunden medan jag suttit i solen, och när dem skulle iväg och slänga skit passade jag på att gå en halvmil i solen med musik i öronen. Därefter tyckte pappa att vi skulle beställa mat från Burger Inn, vilket vi sedan hävde i oss i trädgården tillsammans.

Ikväll ska jag ut och strosa i lilla falkenberg med rebecca. Först blir det vin och annat gott hemma hos mig, bara vi två. Fint.

Pirrpirrpirr i magen. 


Foto&Redigering: LovisaBengtsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar