söndag 16 mars 2014

rar/aww/fest

I helgen blev det äntligen av att rensa garderoben! Det blev en stor befrielse i form av två stora kassar med kläder att skänka till röda korset och en påse med slitna kläder att slänga. Det har kliat i huvudet på mig alldeles för länge och såhär blev resultatet i min ena garderob (bild ovan). Har hängt allt jag använder i en garderob, som är proppfull, och i garderoben ovan har jag sängkläder, träningskläder, handdukar och säsongsplagg som vinterjackor och några plagg som jag hoppas att jag kommer i inom en snar framtid. Känns strukturerat och bra. Nu är det bara resten av mitt "förvaringsrum" att fixa iordning. Har två stora garderober och en byrå i rummet. Det är ungefär det som får plats, men efter vi lade om golvet i vardagsrummet har mitt förvaringsrum även fyllts med diverse verktyg och andra tillbehör som jag vill få bort så fort som möjligt. Det får bli nästa projekt :) Så i lördags gick jag alltså upp och rensade garderoben, körde till röda korset, åt med pappa, sebbe och bror, drack kaffe, tvättade och sedan var det dags att göra sig iordning för kvällens festligheter. Körde från falkenberg vid sex-tiden, sedan var det raka vägen till malin för att förfesta med fem goa tjejer innan vi gick vidare till en knökad inflyttningsfest som bodde granne med min kära vän. Full och glad knackade jag på hos henne och fick pratat en stund. Helt oväntat att dem skulle bo grannar, haha.


Såhär glad var jag när jag och anna gick tillsammans till inflyttningsfesten. Vi tyckte det var sjukt roligt att det stod rar på ena bilen och på nästa aww, så vi var tvungna att ta kort och hamnade långt efter de andra som gick från förfesten. Hade en euforisk kväll tillsammans med fina vänner. Tack för denna helgen!

1 kommentar:

  1. Hon som gjort min blogg är ju superduktig, aroundimages.blogg.se

    Söt härliig skrattbild på dig
    kramar

    SvaraRadera