lördag 22 mars 2014

rödvin med två pojkar och tre hundar

DET BLEV ÄNTLIGEN FREDAG. Tog en kaffe på balkongen för att fira. Ett antal timmar senare befann jag mig inne i stan och mötte upp Rebecca. Fick en efterlängtad kram och fikadejtade på espresso house och åkte sedan hem till vår fina hemstad.

Struntade i att lämna mina väskor inne hos mig och rusade in till pappa. Där inne satt nämligen alla bra människor och tittade på hockey. Efteråt bestämdes det att jag skulle hänga med min bror och hans kompis för att passa hundar. Det blev även rödvin, pizza, geni-spelande långt in på natten och magkramps-skratt.

Falkenbergs pizzeria gör seriöst den absolut godaste kebabpizzan i stan! 

Två av hundarna gosar in sig i brors nacke. Övergosigt.  

Lördagen startade på bästa sätt tillsammans med pappa ute i solen. Pratade om livet bara.

Fick pirr i magen av att världen börjar få färg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar