onsdag 24 juli 2013

what.

Det har varit rena rama fix-städ och tvättdagen. Har hunnit med att slänga i tre tvättar, rensa garderoben och städa här hemma. Känner mig ganska nöjd! Har även suttit och fått ner på papper vad det är som behöver göras i mitt lilla hus. Sebastian (med hjälp av mig) ska lägga nytt golv hemma hos mig. Allting ska bytas ut. Jag ska även måla om i mitt vardagsrum, sätta upp TV:n på väggen och göra om här en del. Det hopar sig i magen bara jag tänker på det. Har aldrig gjort sådant här förut, så när jag ska planera (kontrollerat, in i minsta detalj) går det inte som jag vill. Men, det kommer nog gå bra eftersom min karl är så händig.

Ikväll funderar jag på om jag ska ta mig en lång runda runt Falkenberg. Det var alldeles för längesen jag rörde mig på det sättet. Gick ju konstant när jag jobbade på Cdongroup, och slutade där i fredags så jag har inte legat på latsidan för länge ändå.

Något som gör att det hopar sig ännu mer i magen är allting jag måste göra och hålla reda på inför skolstarten den 26:e augusti. WAAAAH. Jag ska verkligen börja plugga igen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar