tisdag 2 juli 2013

urkopplad

Hej allihopa, och cyberspace. Känns som att det var längesen även om det kanske inte var det. Dagarna bara flyger förbi här borta. Jobbar, äter och sover. Dock läggs minst av tiden på sovdelen, så jag spenderar dagarna med att vara ganska trött. 

Trivs verkligen hundra på arbetet jag är på tills fredag, så jag hoppas att det finns mer att göra så att jag får vara kvar några veckor till. Hade varit guld. Har träffat några extremt goa personer och har hamnat på en avdelning där det handlar mycket om problemlösning, vilket jag tycker är grymt kul. Det är inte ett arbete jag hade velat hålla på med en längre tid, då jag har planer på att utbilda mig, men det är absolut ett riktigt bra jobb jag hade kunnat tänka mig att arbeta på några år. Utan problem! 

Om exakt nio dagar får vi reda på högskoleantagningen. Jag har ju sökt till två olika program, och hoppas verkligen att jag kommer in, så att man har ett val att göra till hösten. Istället för att undra och oroa sig. Är ganska velig när det gäller beslutet, men jag tror att det kommer kännas i magen när jag ser om jag kommit in eller inte. Och då vet jag förhoppningsvis. Vi får se. 

Nu ska jag sova. Ska upp om bara några timmar :) godnatt! 

1 kommentar:

  1. Hoppas att du kommer in och hoppas att du får vara kvar et tag till där du trivs så bra =D

    SvaraRadera