onsdag 17 juli 2013

ont i hjärtat


I söndags åkte jag och Sebastian ner till Laholm för att hälsa på Chris (S gamla roomie/vän) och hans familj. Det var galet längesedan vi träffades, och nu har han blivit pappa också! Prutten på bilden grät när hon såg mig och S, och jag grät nästan också av lycka. Ingen som kan förstå hur mycket jag behöver henne. Bra dag var det, helt klart. Drack kaffe och åt hemmagjord cheesecake (Chris har blivit husmor) samtidigt som vi samtalade om allt möjligt.

Efter Laholm intog vi Halmstad och blev bjudna på mat hemma hos svärföräldrarna. Mathilda hade sin pojkvän från England på besök och vi lärde honom att spela kubb.

Veckan har fortsatt i en jävla fart och som alla säkert är medvetna om är det torsdag imorgon! REDAN. På fredag arbetar jag säkerligen sista dagen på Cdon group då de inte har något behov av extrapersonal längre. Jag har även kommit in på högskolan och har tänkt tacka ja!

GODNATTPUSSHEJ

1 kommentar:

  1. Ohh hundar ger en såå oerhört mycket kärlek, man blir helt förtrollad av dem,

    SvaraRadera