måndag 8 juli 2013

checkar in en snabbis

Oj, vad långt det blir mellan gångerna nu. Är mest inne och kikar på andras bloggar än underhåller min egen. Har inte heller något att visa eftersom jag jobbar hela dagen, och på helgen prioriteras annat.

Fredagskvällen sov jag bort medan Sebbe satt bredvid och tittade på film. Vaknade någon gång vid halv tio, och gick sedan och lade mig nära därpå. Fick ett bra besked i fredags, så jag kände väl att jag äntligen kunde slappna av lite. Skönt vare!

Lördagen kom att bli helt mobilfri, då jag och Sebbe åkte till Halmstad för byxshopping och jag glömde mobilen hemma. I Halmstad var det SM-veckan så det tog sin tid att ta sig runt alla avstängda gator. På hemvägen bestämde vi oss för att våldgästa mamma med familj och kräva kaffe efter ansträngningarna i stan. Blev att vi stannade på grillat också, samt att låtsaspappa och Sebbe fixade min bil som jag köpte förra året. Den där bilen som gick sönder efter en dag. Haha! Nu har de fått igång den, så nästa steg är att besikta den och se vad som mer behöver göras. Hade vart kul om pärlan kom igång igen på riktigt.

Söndagen spenderade jag och S med att åka en vända till Grimsholmen, följt av en tripp längs kusten och en megaglass på stranden! Fick en smula sommarfeeling av alla badgäster och soltrötta människor. Avslutade söndagen med en kick-ass-maträtt och en film som hette Broken years, som var väldigt väldigt sevärd.

Och - idag på jobbet kom min arbetsledare med ett schema som räckte enda till vecka 34! HIMLA BRA.


1 kommentar:

  1. Jihioo skoj att du fick förlängt ett par veckor till =D

    SvaraRadera