tisdag 23 juli 2013

juli genom iphonen

Min fina Sebastian och jag på sommarrevy.

En söndagseftermiddag i Laholm och middag/kubb hos svärföräldrarna på kvällen.

Denna helgen har det varit wheels and wings i Falkenberg, både fredag och lördag. Såhär såg det ut i fredags. Först rosévin och prat med tre gubbar och S, sedan drog vi ner till stan. Strosade runt bland avgaserna och raggarna. Mötte upp mamma, låtsaspappa och lillasyster som cruisade runt. Jag och bror gick och tog en öl och sedan var den kvällen slut.

Humlan kom på spontanbesök när jag och S laddade upp för andra kvällen av rosé- och öldrickande. Även denna kvällen fick det bli en runda i stan. Det är sällan det är så befolkat på gatorna i falkenberg, så vi fick passa på.

Söndagen bestod av någon timmas hängande vid kallhagasjön tillsammans med S, sedan var det dags för den årliga grillfesten med släkten. Hade en helt fantastisk kväll. Bilder från det kommer i ett annat inlägg.

Och idag har jag tillbringat eftermiddagen med Rebecca vid kallhaga. Solade, badade, lyssnade på musik och pratade. Åkte hem och satte oss i trädgården där det flippade ur som vanligt. Vilken grym brud jag har, alltså.

SÅHÄR fint är det vid sjön. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar