onsdag 19 december 2012

onsdag, check!

Då var denna onsdagen också avklarad! 45 minuters spinning, julklappsinslagning och några ärenden senare är jag helt utslagen då jag fortfarande inte känner mig hundra. Stressen fortsätter lämna sina avtryck, men i helgen kommer jag lägga allting bakom mig för att fokusera på familjen och allt fint som hör julfirandet till. Och så har det börjat frysa på och snöa igen. Det gör mig en smula lyckligare.



Imorgon kommer min älskade Sebastian hit för att gå med mig på stan. Jag ska försöka hitta någonting att ha på mig på nyår, samt min födelsedag. Inte det lättaste. Hur som, på fredagen är det häng i Halmstad som gäller, åter igen med S, och på lördag åker vi tillbaka hit. Jag och Lovisa ska bruncha, sen ska jag och S fixa de sista julklapparna och sedan göra julköttbullar med bror. Det kommer bli det absolut sista rycket innan vi firar vår lilljulafton med mammas sida på söndag. Det ska bli förjävla härligt. 


1 kommentar:

  1. Söt du är och fortsätt kurera dig. Skönt att fått lite gjort då =D
    kramar

    SvaraRadera