måndag 10 december 2012

en fantastisk måndag

Min måndag började med 40 minuter på mammas motionscykel, och följdes av promenerande på stan med min fina bror. Fixade de sista julklapparna till familjen och gick i vårt lilla centrum här. Himla mysigt. Nu är alla klappar inslagna och jag är nyss hemkommen från en mysig kväll hos mamma och Lasse. Jag och bror köpte en fin whiskey som vi gav Lasse i födelsedagspresent, sedan blev det glögg och kaffe, samt prat om studier och annat bra. Jag är så nöjd med min dag att jag snart ska avsluta den för att försöka göra imorgon lika bra. Imorgon ska jag upp vid sju för att skjutsa farsgubben till jobbet och sedan köra vidare till mamma för att spinna på cykeln, sedan får vi se vart dagen tar mig. Livet är bra, i vilket fall!


Foto&Redigering: LovisaBengtsson

1 kommentar: