måndag 17 december 2012

ny vecka (tummen upp)

Hoppsan! Nu är det hela 6 dagar sedan jag var inne här och skrev. Jag har varit uppslukad med träning, julklappsfix, julbord med svärföräldrarna och annat fint. Har dock kommit in i en stressperiod igen, vilket ger mig ont i vänstersidan av magen, eksem i hårbottnen och massa dumma utslag i ansiktet. Det mest knepiga är att jag nästan aldrig vet vad stressen beror på. Det verkar vara någon inre oro, vilket gör det ännu svårare att ta itu med. Hur som helst ska det bli väldigt skönt att spendera massa tid med Sebastian och familjen nu under julen. Bara äta och dricka gott, samt få göra andra glada med julklappar. Åh vad jag längtar nu!

Just nu ligger en snarkade mops jämte mig här i soffan och jag väntar på att pappa ska komma hem med bilen så att jag kan åka iväg och träna hos mamma. Skönt med ny vecka med nya tag. PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar