måndag 20 augusti 2012

verkstad, promenerande och produktivitet.

Ledig. Gick upp vid elva, gjorde storfrulle och drack kaffe. Efter det har jag suttit i mitt arbetsrum och svettats av den tropiska värmen. Men, det var där jag ville och behövde vara idag. Behövde skriva ut bilder, tänka, minnas och rensa bland tankarna, och det gör jag som bäst där inne, i bildträsket. Satt där inne i fyra timmar, för ett års bilder att rensa tar sin tid. Sedan började jag skriva ut, klippa, skriva memon och pyssla. Har fortfarande runt 130 bilder att skriva ut, och två sommarmånader jag inte orkade redigera idag. Det får bli en annan dag. 

Hann även slänga i mig lite mat innan jag tog en snabb kvällspromenad, och nu har jag duschat och väntar på min andra maskin tvätt. Produktiv måndag! Det gillar jag. 

Foto&Redigering: LovisaBengtsson

2 kommentarer:

  1. Har också haft produktiv måndag och gjort liknande, jobbat, städat, tvättat osv =D

    Tack för raderna hos mig, kul att du gillar nya designen =D

    SvaraRadera
  2. tack snälla rara =D

    ha en bra dag
    kramar

    SvaraRadera