måndag 27 augusti 2012

hej måndagsnatt

På något vis har jag fungerat idag, trots min matta kropp och min sömnlöshet. Sov endast tre timmar inatt. Låg bara och vred mig, tänkte, tände och släkte lampan då jag ständigt kom på saker jag var tvungen att skriva upp i mitt block. Stressen. Får inte glömma. Måste komma ihåg. Det eviga tänkeriet, de jobbiga tankarna och pressen. Nu måste jag sova, jag ska ju upp om fyra timmar.. tre timmar.. Orkar verkligen inte med en sömnproblemsperiod just nu. Det är redan för mycket med annat. Det är bara måndag dessutom. Fortfarande massa dagar tills Sebbe kommer hem, och i helgen kommer vi inte ens träffas ordentligt då jag jobbar både fredag, lördag och söndag. Avskyr verkligen sådana veckor. Med endast en ledig dag.

Antar att jag har några timmar kvar av vaken tid, så jag ska inte säga godnatt än. Bara sov gott, till er.

1 kommentar:

  1. jag sov också dåligt i natt så jag la mig och sov på eftermiddagen och sov lite för länge. Sådär kan jag också vara att jag kommer på saker jag måste skriva upp osv

    kramar

    SvaraRadera