fredag 31 augusti 2012

oviktigt nattrabblande


Jag har en kommit en bit på vägen idag. Har suttit här framför datorn ikväll och googlat frenetiskt, kladdat i mitt block, angående både viktiga och oviktiga saker. Har skrivit upp det jag måste komma ihåg, och att göra-listor, samt att köpa-listor. Ska förhoppningsvis besöka min mentor imorgon efter att jag lämnat pappa på jobbet, och jag ska överösa henne med frågor inför eventuella utbildningar. Och får jag träffa henne, träffar jag ju även mina efterlängtade pudlar som jag knappt sett på hela sommaren. Får se hur det blir imorgon! Har även lite jobbplaner på gång.

Efter den här dagen känner jag mig ändå hoppfull om framtiden. Och imorgon kommer Sebastian hem från sin skogsmullesemester, så allting är bara för bra just nu. Jag tänkte sitta här en stund till. Vem behöver sömn, egentligen? Klarar mig på fem timmar, helt klart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar