söndag 26 augusti 2012

fullspäckat

Fredagmorgon: mamma väcker mig genom att knacka på dörren. Det var dags att åka och hämta min nya säng. En betydligt större säng än den jag haft innan (därmed nödlösningsnattduksbordet på första bilden). Monterade ihop sängarna och svettades en aning. Gjorde mig sedan iordning för att åka till Halmstad och träffa min bättre hälft Lovisa Lund. Väl där strosade vi runt i stan, pratade om framtidsplaner samtidigt som vi tog en fika på Fribergs. Jag fick med mig några loppisfynd hem i form av ramar och småprylar, kuddar och annat från lagerhaus, samt lite höstkläder. 

I lördags träffade jag Jenni. Vi åkte och köpte tavellister och en tavelhylla (andra bilden) som jag och S satte upp senare på kvällen. Väldigt nöjd med resultatet. Idag är det söndag, som vi alla vet, och S har anlänt till Älvdalen nu. Jag känner mig mest ganska ensam, så jag springer runt här och fixar som en galning. Ska åka till mamma senare och ta en kaffe. Annars är det bara vanliga söndagssysslor jag ska ta för mig idag. Handla, diska, fixa och sova. För imorgon är det jobb. 


Foto&Redigering: LovisaBengtsson

2 kommentarer:

  1. Ohh så härligt och skönt med en ny säng, vi köpte nya resårbottnar förra året, sååååådan skillnad
    kramar

    SvaraRadera