fredag 27 november 2015

WAWAWA

Haft en efterlängtad ledig dag tillsammans med Niccan hemma i mitt egna hem. Somnade i min mjuka fantastiska säng igår, vilket följdes av sovmorgon, toast till frukost, en långpromenad uppe vid stafsinge kyrka och en stunds plugg utan stress. Vi har haft det jävligt bra. Kan inte räkna antalet gånger jag dykt ner i Niccos nacke och sniffat och andats. Han är fan en av de bästa i livet.


Sebastian kommer inte hit förrän imorgon, så jag och Nicco har spenderat hela kvällen tillsammans med pappa framför idol. Druckit kaffe och ätit pepparkakor för andra gången i år. Annars händer det fan inte särskilt mycket. På måndag börjar vår fjärde vfu-period och som vanligt är det både med skräck och förtjusning som jag tar emot den. Denna gången är det tre veckor och efter dessa tre veckor åker jag + åtta andra fina människor till fjällen för att fira jul och min födelsedag där. LÄNGTAR SATANS MYCKET NU.

GOD JUL I FÖRSKOTT!

1 kommentar:

  1. har varit dålig på att besöka och kommentera hos dig, hoppas att allt är bra =D, så vacker vovven är =D

    SvaraRadera