fredag 29 november 2013

yttre och inre kaos


De senaste veckorna har varit så fantastiskt bra, på grund av att jag kommit igång med att gå ut och gå, samt att jag har hittat en grym människa att göra det med. Skolan går också bra (vad jag tror, väntar på svar från förra tentan) och jag har känt mig glad och sprallig. Längtar något djävulskt till julafton och min födelsedag. Älskar att spendera så mycket tid med min familj och andra fina människor jag har i min närhet. De två veckor som följer i skolan ser jag även fram emot. Vi ska arbeta mycket praktiskt och det är perfekt för rastlösa mig, samtidigt kommer vi arbeta med det estetiska vilket är grädden på moset!

Övrigt som händer då? Mitt hus har stått och torkat i några veckor och nu har arbetet äntligen börjat. Min låtsaspappa som så passande är egenföretagare inom snickeri ska lägga om mitt golv och jag kan säga att jag inte skulle våga lägga mitt hus i någon annans händer. Jag hoppas bara att han får klart det innan jul så att jag hinner julpynta lite innan det är dags. Saknar mitt hem så det svider. Har bott hos Sebbe i tre veckor nu, och det har funkat bra förutom att jag inte riktigt får plats med alla mina grejer i hans lägenhet. Är lite organiseringssjuk vilket betyder att jag inte mår bra när saker och ting inte ligger på sin plats, och det har dem inte gjort dessa veckorna. Kan dock konstatera att det har hjälpt enormt mycket att kunna gå en runda med en fin vän varje dag.

Ikväll har vi varit hos S föräldrar och ätit en apgod lasagne som hans pappa gjorde, samt druckit vin och tittat på idol. Nu är jag svintrött fastän jag hade sovmorgon imorse. Jag säger därmed godnatt och hoppas att ni får en fin helg. PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar