måndag 18 november 2013

fotoframkallning inför födelsedagar och jul

Har haft en väldigt bra start på veckan. Mötte upp Malin vid tio och gick en mil, tog en dusch och värmde lunch när jag kom hem. Därefter har jag suttit med en kopp kaffe vid datorn och redigerat bilder som jag skickat efter för framkallning och vissa förstoringar. Tycker fujidirekt.se har himla bra priser och enkelt system, så det kan jag rekommendera! Ska nog börja med middagen om en stund och bara invänta att Sebbe kommer hem från jobbet. Sedan var måndagen över, nästan.

Några av sextio bilder som jag skickade in, bara för att dem ger mig glädjepanik. 





1 kommentar:

  1. Ohh så många fina bilder, samt ohh borde också framkalla en drös med bilder. Ohh tack, vad roligt att du gillar min nya design =D
    kraam

    SvaraRadera