onsdag 13 november 2013

promenad och frukostmys


GOD FÖRMIDDAG! Vid kvart i åtta möttes jag, Malin och Malin upp för att gå en morgonpromenad runt Nissan. Fick upp flåset och var hemma redan vid nio igen, då jag satte på en kanna kaffe och gjorde några solrosbrödsmackor som jag tuggade i mig framför nyhetsmorgon. Har nu hunnit sitta och slöa en bra stund i soffan och ska snart hoppa in i duschen. Resten av dagen kommer bestå av matlagning och fix innan det är dags att köpa en flarra vin och bege sig till Malin. Förfest kl. 17 innan vi ska till Kåren på gasque! Jag ska vara utklädd till en livsmedelsinspektionstant och ha på mig sjukt fula skyddskläder. Ska bli himla kul. Vi hörs imorgon då jag förhoppningsvis har en radda bilder att lägga upp också. PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar