fredag 8 november 2013

hemtentaångest/vinkväll/bästa människan jag vet.

Torsdag. Efter att ha suttit på bibblan och haft superångest över hemtentan åkte jag hem och pluggade tills det var dags att pausa för att äta sushi och dricka vin tillsammans med dessa två pinglor, malin och malin. Perfekt avbrott från plugget!

Fredag. Vaknade upp som en ny människa och hade dessutom bestämt mig för att ta sovmorgon. Gjorde mig iordning och åt frukost, jättelångsamt, för att sedan gå till skolan och köpa biljett till kommande gasquen som äger rum på onsdag nästa vecka! Satte mig på högskolans bibliotek en stund och gick sedan hem igen för att skriva klart min hemtenta. Strax därefter kom Lovisa och hämtade upp mig. Vi åkte in till stan och strosade en stund innan det var dags för chai på Espresso House. Fick även med mig lite fint hem, innan vi rundade av dagen hemma hos Lovisa. Bästa människan.

Jag har ensamkväll hemma i Sebbes lägenhet. Har lagat mat, tittat på postkodmiljonären och nu är idol igång i bakgrunden. ELIN ÄGER KEVIN SUGER PUNKT.

1 kommentar:

  1. Mysigt trots en del måsten...det väger över med det bra, så skall det vara :)
    Önskar dig en trevlig helg.
    Åhh, jag saknar dig.
    Men snart hoppas jag att komma igång på instagram igen då kan jag hänga med dig lite mer:)
    Kramar

    SvaraRadera