torsdag 5 februari 2015

fyra dagar

Fyra dagar är avklarade av den här veckan. Fyra dagars träning, tre dagar i Halmstad och två dagar i skolan. I måndags var jag och simmade med mamma; tisdag, onsdag och torsdag har jag gått på pass på friskis. Idag blev det även en bonusträning innan passet, då jag och Kim (en gosig tjej från min klass) lekte runt på gymmet i en halvtimma. Fick testa på några olika övningar och erfara hur svag jag är i mina armar! Absolut någonting som behöver förbättras.

Imorgon väntas en förmiddag i skolan med gruppen, sedan ska jag och Sebbe packa ihop oss och åka till mamma m. familj för att käka middag där på kvällen. Anledning: på söndag fyller min favorit år, och det vill alla våra familjer fira, så klart! Helgen kommer även spenderas i Falkenberg och det ska bli skönt att komma hem, även om jag bara varit borta från familjen i fem dagar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar