måndag 9 februari 2015

den 8:e februari

Igår var det mitt hjärtas födelsedag. Fem av hans födelsedagar har jag fått vara med på och detta var den då han fyllde 24 år. Jag kunde inte riktigt vänta till söndag morgon, så när han var på föreställning i Halmstad på lördag kväll förberedde jag presenterna och ett kort och när vi gick in till mig vid midnatt fick han öppna dem! Presenten var inte särskilt personlig, men med ett kort med texten "you are the only boy I drunk text" på framsidan + text inuti löste jag det.

Han fick en asball sänglampa, vilket var nödvändigt. Efter fem födelsedagar börjar funktion ta över de personliga presenterna. Dock fick han ett personligt armband i julklapp, med en ingraverad text, så kreativiteten har väl inte dött ut helt och hållet. Han blev glad i vilket fall och det är det som betyder något!



Jag kan inte heller ta åt mig äran för att ha fixat blommor, för dem fick jag av Sebbe för någon vecka sedan. Han är lite bättre på att visa uppskattning än vad jag är. Det är den nakna sanningen.

PUSS&HEJ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar