söndag 19 oktober 2014

målarsöndag

 Såhär har min söndag sett ut. När sebbe hade gett sig av fixade jag med lite plugg och resten av dagen har jag spenderat inne hos pappa. Pappa som själv inte anser sig vara någon händig karl har målat och det blir såklart riktigt bra. Sedan i somras har det varit projekt efter projekt i pappas hus och när han är klar ska vi fortsätta inne hos mig. Finns en hel del att göra där inne.



Hösten har även gjort sig påmind i helgen, vilket har resulterat i mycket inomhushäng. I fredags var vi hembjudna till min morbror med familj då vår minsta kusin fyllt år i veckan. Det bjöds på mat, rödvin, tårta och kaffe. En fin kväll med bra människor som sträckte sig till midnatt.

Något mer intressant har inte direkt hänt, men jag hoppas ni haft en bra helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar