tisdag 19 augusti 2014

sjuk/rastlös


Om jag är rastlös i vanliga fall är det inget emot vad jag är nu. Åkte till jobbet som vanligt imorse, fortfarande krasslig "men äsch" tänkte jag, "jag kan jobba ändå!". Det tyckte inte min arbetsledare, så jag blev hemskickad vid elva och tur var väl det. Har lagt i en tvätt, sovit och sedan hämtat min bror på jobbet. Ja, vi jobbar på samma jobb. Men, jag blir så uttråkad av att gå hemma och inte göra någonting. Har fixat allting inför skolstart, tittat igenom alla hemsidor jag kunnat komma på och har inte lust att titta serier. VILL JOBBA. Ska dock vara hemma imorgon med, eftersom min arbetsledare uttryckte sig ganska klart: "jag vill inte se dig på jobbet innan du är helt frisk. hem och vila med dig!". Fandåjävlaskit. Får väl gå här hemma och städa tills det inte finns ett dammkorn kvar imorgon.



foto&redigering - lovisa bengtsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar