fredag 22 augusti 2014

det här med att vara hemma och ta kort på sina skor.

Ännu en ledig dag. Kan inte ens beskriva hur rastlös min kropp blir av detta. Har gjort så mycket jag kunnat göra här hemma för att göra av med energi, men det går inte att göra mer än att städa och fixa då jag fortfarande känner mig snorig. Kan liksom inte anstränga mig för mycket. Blä.

Imorgon ska jag träffa min going Evelina och på söndag ska jag och Sebastian fixa i hans lägenhet. Rensa kläder och börja packa inför hans flytt. Jag kan med all säkerhet säga att jag är mer exalterad över detta än vad Sebbe är. Finner en sorts lycka av att rensa och börja om på ny kula, och det bästa av allt är att vi inte behöver trängas i en etta när jag också är där!



På måndag börjar min sista jobbvecka för sommaren, sedan kommer jag försöka jobba på veckorna, minst en dag i veckan! Kommer sakna alla människor där. Dem har verkligen gjort min sommar värd att jobba bort.

Kärleeeek. 

/ L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar