måndag 2 juni 2014

födelsedag+lördag+söndag

Fredagen bestod av häng i trädgården med bror, en biltur till halmstad, en snabb shoppingrunda i stan och tillslut landade jag hos anna för att fira hennes 24-årsdag ♡ Startade kvällen med presentöppning, följt av mat som hennes mamma gjorde och efterrätt som anna hade gjort själv (SÅ. GOTT). Kvällen rullade vidare och de enda bilderna jag tog blev extremt suddiga, vilket självklart var vinets fel + att jag hade alldeles för roligt för att bry mig om att fota. Vid ett-tiden bestämde vi oss för att dra ut, jag + anna + michaela. Dansade så att fötterna bultade tills mårtenson stängde och hade så jäkla roligt.


Dagen efter var jag desto slitnare, dock inte bakis (chockad). Det enda jag orkade göra var att gå ner och köpa mat, samt åka till anna för att hämta saker jag lämnat där och prata en stund. När Sebbe kom hem åkte vi till Slöinge för en kaffe med mamma, sedan vidare till Falkenberg. Lördagen spenderades tillsammans med Sebbe och pappa kollandes på Mission Impossible - Ghost Protocol. 



Idag låg jag och S i sängen till halv två och sov om vartannat.. Herregud vilken ångest jag fick när jag såg var klockan var, men den släppte dock snabbt. Fick bli mat + fotboll inne hos pappa, följt av kaffe och chokladboll. Nu har S åkt hem och jag ska strax in och sova.

Kick-ass-helg, verkligen! Hoppas ni också haft det bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar