lördag 14 juni 2014

lördag skulle vara förevigt.

datum: fjortonde juni tvåtusenfjorton
veckodag: lööördag
dagdrömmer om: en dag på stranden och en egen bil

tre underliga prylar jag har hemma:
- dietpulver (oanvänt, också underligt för att jag inte tror på skiten)
- en dammvippa, vet inte hur vanligt det är nu för tiden, eller snarare i min ålder
- orimligt mycket böcker jag köpt på loppis bara för att de var fina, men de står inte ens framme..

allt drickbart jag har hemma:
- vatten
- mjölk
- fil? kan ju drickas om en vill

helgens planer:
- SLAPPA
- gå ner till rådhustorget i stan ikväll. konsert i samband med pride-festivalen som hålls i falkenberg för första gången. hoppas på mycket folk och glada människor.
- imorgon, söndag ska jag försöka få lite sol och lugna hjärnan innan det är dags för jobb på måndag.
- äta en apgod frukost.

idag har jag lagt upp gardiner åt pappa, tagit kaffepauser, redigerat bilder sedan studenten, nästan somnat i solstolen och slappat.




foto&redigering - lovisa bengtsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar