torsdag 19 juni 2014

lista din dag

När jag var i Stockholm gjorde jag en snabbvisit i en affär där jag hittade den perfekta dagboken. Jag har svårt att hålla skrivandet uppe när jag inte har allt för mycket inspiration, men denna boken gör det så jäkla enkelt. Boken heter just lista din dag - din unika bok som listar 3 favoriter om dagen i 100 dagar för att minnas ditt fantastiska liv, dina bästa - resor, kompisar, händelser, kärlekar, möten, drömmar, listor - helt enkelt. Konceptet bygger alltså på att fylla i en färdiggjord lista per dag, vilket är superkul. De har kommit på småknäppa grejer att fundera kring vilket gör skrivandet mycket roligare. Så ibland tänker jag föra över det jag skriver i boken till bloggen för att ni ska få ta del av vad jag fyller i dagligen. Gör gärna detsamma som en extra notis i era inlägg!

datum: nittonde juni tvåtusenfjorton
veckodag: torsdag
kul ord: minnespinne (usb på norska)

mina bästa svordomar: helvete & fittgöte. det sistnämnda är inte särskilt bra, men effektivt.
mina bästa smeknamn: lovis, lovve & novisa.
underliga ord: streptokokker, hejsan, klaff.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar