söndag 15 juni 2014

helgens iphone-bilder.

1. fanny & presentöppning, fredagen den trettonde.
2. jag och min fina kusin lisa!


3. lördagen bjussade på skönt väder, så jag smorde in mig och gjorde ett försök att bli brun om benen.
4. pappas gardiner hade kommit på posten, så resten av lördagen lade jag upp gardiner, satte upp dem och sedan gick jag in och duschade.


5. det var nämligen dags att dra sig ner till stan, då pride-festivalen hölls i falkenberg för första gången.


6. jag och sebastian hade pusskalas.
7. och när vi hade tittat på en del av konserten på rådhustorget beslutade vi oss för att äta på harry's. jag bjöd på hamburgare och öl då jag ännu inte givit sebbe någon födelsedagspresent (skäms på mig). gott var det, som sjutton. gick sedan hem efter en stund och satte på filmen Philomena, som var grymt fin och bra.

söndagen har inte bjudit på något annat än mat och kaffe, samt att jag äntligen fixat photoshop till min dator igen (!!). imorgon är det jobb, och så är det med det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar