måndag 12 augusti 2013

ingen extraordinär måndag


Har tittat på några avsnitt Grey's idag och förälskat mig, igen. Bilden talar. 


Har haft en ganska ordinär måndag. Inget speciellt har hänt direkt. Druckit kaffe inne hos bror med Melanie, och hennes hund Pärlan som Zonja fick träffa. Gick sedan en promenad i stan tillsammans med de andra och har därefter bara tagit det lugn. Kom nästan precis in från en himla fin kvällspromenad. Vi båda är fan helt slut. Att passa Z är som att ha en bebis i huset, som väcker en ett antal gånger på natten, asatidigt på morgonen, vill ha uppmärksamhet konstant och testar gränser lika ofta. Gäsp. 


Och så fick jag den här fina från personligalmanacka.se på posten. Nu kan jag äntligen börja fylla i inför höstens alla aktiviteter. Känns galet att skriva "nu börjar nollningen" och "första skoldagen", men ändå så jävla bra. Ser verkligen fram emot att studera ämnen jag är genuint intresserad av. 

PÖSS

2 kommentarer:

  1. Tack vad gulligt att du tycker det, har aldrig testat mörkt. Men jag anser det olämpligt att jag färgar håret nu så får vänta ett tag till =D

    SvaraRadera