fredag 9 augusti 2013

dancedance

Tredje augusti.

Det var hiskeligt varmt ute hela dagen och jag for runt för att hitta en fläkt till mitt boende. Stackars Sebastian skulle vittna ett bröllop i denna värme och jag hade planer med Rebecca och Zandra. Förfest hos mig och sedan Bratt. Vi kom inte iväg förrän vid kvart över ett till krogen. Var upptagna med att prata allvar, dricka gott vin och dansa under äppelträdet. Gillar tre-manna-förfester.

Fjärde augusti. 

Sov sådär natten till den här dagen, milt uttryckt, men när jag väl bestämde mig för att gå upp vid tio var jag rastlös och mådde hyfsat bra. Senare på dagen åkte jag och S till hans föräldrar. Drack kaffe och fikade, pratadepratadepratade tills vi blev hungriga igen. Avslutade kvällen med en Varg Veum-film och åkte därefter hem.

Natten till den femte augusti låg jag och S och lyssnade på sommar i P1 till halv tre. S var nervös för resan han skulle påbörja nästa dag och jag ville intressera mig i någonting. Övermysigt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar