onsdag 12 juni 2013

massa bull

Har intagit halvt soffläge idag. Pular här hemma en del mellan varven, men känner verkligen inte för att göra någonting alls idag. Har säkerligen överansträngt min högerarm vilket resulterar i en molande värk och ett litet handikapp. Det var en lång dag igår, så idag ska jag vila.

Min dag började redan vid tjugo över sex igår, vilket inte hör till vanligheterna. Körde pappa till jobbet för att kunna närvara på lillasysters skolavslutning i Slöingekyrkan. Hon slutade femman och om bara ett par månader kommer hon börja i en helt ny klass och bli minst igen, på min gamla skola. Ska bli spännande att följa henne genom tonåren och stötta, prata och hjälpa när det behövs.

Efter avslutningen tog jag och bror med oss henne till stan för en fika på Stålboms, följt av en promenad i stan och sedan häng i vår trädgård. Alex var tvungen att gå till Miroi, så jag och lillan bestämde oss för att åka till stranden och ta första doppet för i år (två år för mig). Det var knappt en kotte på stranden. Perfekt för min stranddebut. Mamma kom förbi en vända efter jobbet innan vi åkte hem för att avsluta dagen i kvällssolen med mammas godaste paj och fint sällskap.

Spelade en omgång 500 med Rebecca när jag anlänt hemma igen (äntligen), drack kaffe och intog sedan sängen vid halv tio. Somnade dock inte förrän senare vilket gör att jag känner mig såhär idag. Bilder från Linneas avslutning kommer senare. Fick inga direkt bra då hon tvunget skulle sitta gömd bakom andra barn. Hur som! Ha en fin onsdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar