fredag 7 juni 2013

äntligen fredag och arbetsintervju

Tisdag. Hängde den fina buketten upp&ner.

Onsdag. Rebecca och jag drog oss till Ge-kås och shoppade för våra skattepengar, lagade middag tillsammans, körde hennes mamma till Varberg och umgicks hela kvällen/natten, hämtade hem mamman från Varberg igen och var inte hemma förrän halv fyra, då fåglarna började kvittra och ljuset mjuknade. Bra onsdag.

Krummelur till vänster och Gert till höger.

Torsdag & nationaldag. Gick upp sent, åt frulle i solen och därefter bjöd pappa in mig på färskpotatis och sill. Spenderade de tre nästkommande timmarna i trädgården tillsammans med bror och pappa. Drack kaffe och pratade. När det sedan började svalna av ute drog jag på mig mina träningskläder och gick/sprang en runda. Var taggad, men uttråkad på grund av att jag inte hade med mig R, men skönt var det när det var gjort!

Vi hörs senare vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar