måndag 7 augusti 2017

JYMPA

Jympade idag. Det trodde jag aldrig att jag skulle våga, men fan vad roligt det var. Skulle inte gjort det för några år sedan, för då ville jag vara bra på allting innan jag ens provat. Efter dagens pass frågade Frida hur det kändes. Och mitt svar blev just att fan vad roligt det var, även om en inte hängde med på alla steg hit och dit, men en dans lär man sig sällan efter en gång så det är bara att gå dit igen.

Jag fick ut den energi jag behövde. Kände sådan lättsamhet efter passet. Så pass att jag, Sebbe och Nicco avslutade måndagen med att gå en promenad.

Kul grej att jag alltid varit totalt ointresserad av blommor, men att jag numera lägger dess namn på minnet. Mamma lärde mig exempelvis att blomman ovan heter Rallarros.




Nu: dags att sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar