tisdag 1 augusti 2017

En dag ur arkivet.

På söndagen, vilket var den enda dagen jag kånkade runt på min kamera, mötte jag upp Alex och Alma i stan för att sedan ta tunneln ut till Hornstull där det var marknad. En minimal marknad, men med go atmosfär. Bestod av olika food trucks och personer som ville bli av med skit. Precis som en marknad ska vara i min mening.

En gammal man som stod under ett träd och sålde sina plattor.

Mysigt va?

Efter stopp i två olika second hand-butiker mötte vi upp Sebbe och pappa som hade varit på utflykt. Vi gick till FLFL och köpte falafel och kaffe för att förtära detta i Vitabergsparken.

Tog det ba' lugnt, sedan blev jag rastlös.

Så, jag drog med mig Sebbe till gröna lund för att få leka av mig.



När vi var mätta på gröna lund åkte vi färjan tillbaka och mötte upp Alex och pappa i gamla stan. Tog en öl och kände sedan att vi var nöjda för dagen. Alex följde oss tillbaka en bit mot hotellet. Kramades hejdå för denna gång och spenderade sedan timmar på hotellrummet med Sebbe och Fluxx.

Dagen efter bar det hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar